Saturday, September 20, 2008

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလး

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
နည္းနည္းေတာ့ ခ်ဳိ႕တဲ့တယ္
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
သိပ္ေတာ့ အျပစ္ကင္းလွတာ မဟုတ္ဘူး
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
အေခ်ာအလွၾကီးေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ ၾကည့္ေကာင္းတယ္
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
စိတ္ေကာက္တတ္ျပီး ကေလးဆန္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
တခါတခါ စိတ္အားငယ္တတ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
ဦးေႏွာက္ထပ္ ႏွလုံးသားကုိ ပုိသုံးတတ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
အနက္ေရာင္ဆုိ သိပ္မုန္းတတ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ခ်စ္ေတာ့ခ်စ္တယ္တဲ့
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
ကၽြန္ေတာ့္ကုိ မုန္းလဲမုန္းသတဲ့
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေၾကာက္တယ္လုိ႔လဲ ေျပာတယ္
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက
ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးကေလ
တေန႔ကေတာ့ ေျပာသြားတယ္
သိပ္ခ်စ္လို႔ စြန္႔လႊတ္ပါရေစတဲ့ . . . .
အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးေလ . . .။

zeRoTraSh
20th, September, 2008.

7 comments:

ၿဖိဳးငယ္ said...

ကၽြတ္ ..ကၽြတ္ .. ဟုတ္ေတာ့ မလိုနဲ႕ သနားစရာပဲ ..
ဒါနဲ႕ ဦးေႏွာက္ထက္ ႏွလံုးသားကို ပိုသံုးတယ္ဆို

လင္းဦး(စိတ္ပညာ) said...

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ ေကာင္မေလးက စိတ္လည္းေကာက္တတ္တယ္။ မ်က္ေစာင္းလည္း ထိုးတတ္တယ္ :)

မြန္ said...

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ႔ေကာင္မေလး
ကၽြန္ေတာ္႔ကိုခ်စ္ေတာ႔ခ်စ္တယ္တဲ႔
ေၾကာက္လဲေၾကာက္တယ္တဲ႔
မုန္းလဲမုန္းသတဲ႔
အျပစ္ကင္းလွတာ မဟုတ္ဘူး
စိတ္ေကာက္တတ္ျပီး ကေလးဆန္တယ္
အဲဒီ႔ေကာင္မေလးမ်ိဳး အျပင္မွာျမင္ဖူးတယ္
ေကာင္မေလးနဲ႔ ကဗ်ာေလးက သဘာဝက်က်
ေကာင္မေလးလိုပဲ ကဗ်ာေလးကလဲ ခ်စ္စရာေကာင္းရဲ႔

လင္းဦး(စိတ္ပညာ) said...

ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္တဲ့ေကာင္မေလးကို ကၽြန္ေတာ္ဒုတိယအႀကိမ္ ဖတ္ရႈ႕ပါေၾကာင္းခင္ဗ်ာ :)

Apprenticeship said...

ကဗ်ာေလးကခံစားရတယ္... ပိုင္ဆိုင္မႈမွာ အားလံုး ခရီးလမ္းဆံုးခ်င္လဲ အေျခအေန မေပးရင္ေတာ့ စြန္႕လႊတ္ခ်စ္ျခင္းနဲ႕ ခရီးသြားရမွာပဲ...

certain condition cube said...

ကဗ်ာေလးက ႏုလြန္းတယ္ဗ်ာ ---

ရႊန္းမီ said...

:-)
ဟုတ္လား.. ဘာကိုစြန္႔လႊတ္တာလဲ..
"အခ်စ္အတြက္ဆို ဘာမဆို စြန္႔လႊတ္မယ္" ဆိုျပီး စြန္႔လႊတ္ခြင့္ ေတာင္းတာမ်ားလား . . ;-)
ႏွလံုးသားကို ပိုသံုးတဲ့သူ ဆိုလို႔ပါ။
ေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ..