Monday, November 19, 2007

သူငယ္ခ်င္းေတြ (၁)

ကၽြန္ေတာ့ဘ၀မွာ အေရးပါတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ အမ်ားအျပား႐ွိပါတယ္။ အဲဒီ့ထဲက ယေန႔ထက္ထိ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ရင္းႏွီးစြာ ေပါင္းသင္းလွ်က္႐ွိတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ အေၾကာင္းကုိ ေျပာျပခ်င္တယ္။ ဒီပုိ႔စ္ကုိ ေရးရတာ အင္မတန္ အႏၱရာယ္ေတာ့မ်ားပါတယ္။ ဖတ္မိတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ သူတုိ႔ အေၾကာင္း မေကာင္းတာေလးေတြပါရင္ လူသိမခံခ်င္တာေလးေတြပါရင္ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ဆဲၾကပါလိမ့္မယ္။ ကိစၥမ႐ွိပါ ခံႏုိင္ရည္႐ွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ သူငယ္ခ်င္ းေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။ ငယ္ငယ္ကထဲက ေပါင္းတဲ့သူေတြေရာ ၾကီးလာမွ စိတ္ခ်င္းတအားရင္းႏွီးလုိ႔ ေပါင္းတဲ့သူေတြေရာ မ်ားပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြဟာ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ရဲ႕ မွတ္တုိင္ေလးေတြပါ။ သူတုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ အနိမ့္အျမင့္ အတက္အက်ေတြဟာ အမ်ားၾကီးပါ။ ကဲ ဒီေတာ့ တစ္ေယာက္ခ်င္းစီ အေၾကာင္းေရးပါမယ္။ ဖတ္လုိ႔ ေကာင္းခ်င္မွ ေကာင္းပါလိမ့္မယ္ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကုိ ခံစားမိသလုိ ေရးတာပါ။ ပထမဆုံး ဘယ္သူ႔အေၾကာင္းကုိ အရင္ေရးရမယ္ဆုိတာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေခါင္းစားပါတယ္။ တအားခင္တဲ့ ေဘာ္ဒါေတြက အရမ္းမ်ားပါတယ္။ ခုေတာ့ တစ္ေယာက္ကုိ အရင္ဆုံး တင္သြင္းရပါေတာ့မယ္။ ငယ္ငယ္ထဲက ေပါင္းတဲ့ ငယ္ေပါင္း သူငယ္ခ်င္းလဲျဖစ္ ခုထက္ထိလည္း ကၽြန္ေတာ့္ေဘးမွာ အလုပ္တူတူ လုပ္ေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ့ အခ်စ္ဆုံး သူငယ္ခ်င္း ငေသာ့္ အေၾကာင္းကုိ ေရးပါ့မယ္။

ကၽြန္ေတာ့အေခၚ = ငေသာ္
ခ်စ္စႏုိးအေခၚ = ၀က္ပိန္း
စတင္ ေပါင္းသင္းသည့္ ခုႏွစ္ = ၁၉၉၃ ခုႏွစ္
ထူးျခားခ်က္ = စကားနည္းသည္၊ အျမဲျပဳံးေနတတ္သည္၊ တခါတခါ အပ်င္းနဲနဲၾကီးသည္။
အလုပ္အကုိင္ = Technical President (CronyNetz)


ငေသာ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့ဘ၀ထဲကုိ ၁၉၉၃ ခုႏွစ္ပတ္၀န္းက်င္ေလာက္က ေရာက္လာတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၅ တန္းေက်ာင္းသားဘ၀။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔သူနဲ႔ စိန္ၾသဂတ္စတင္းက ၅ တန္း E ခန္းမွာ ေက်ာင္းသားသစ္ေတြ ဆုိေတာ့ တူတူ
ေရာက္လာတာေပါ့။ စခင္တဲ့ ပုံေလးကုိၾကည့္အုံးေလ သူက ကၽြန္ေတာ့္ ခုံေနာက္မွာ ထုိင္တယ္ အဲဒီ့တုန္းက Correction Pen ေတြ ေခတ္စားကာစ လူေတြက ေဘာ္လ္ပင္စသုံးရတဲ့ အတန္းဆုိေတာ့ အမွားမ်ားတာေပါ့။ အမွားမ်ားေတာ့ Correction Pen ေလးေတြသုံးၾကတယ္ စတုိင္ေပါ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ ေနာက္ေက်ာဘက္မွာ ထုိင္တဲ့ မ်က္မွန္ေလးနဲ႔ ခပ္၀၀ ေကာင္ေလးဆီမွာ Correction Pen လွလွေလး႐ွိတယ္ ကၽြန္ေတာ့မွာ မ႐ွိဘူးဗ်။ သူ႔ဆီက ခဏငွားတာေပါ့။ ငါ့ခဏငွားကြာ ဆုိေတာ့ ေအးေအးပဲသူက ယူေလတဲ့ အဲဒီ့ကေနစျပီး ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ကုိ အၾကီးအက်ယ္ အေျပာင္းအလဲေတြ ျဖစ္ေစတဲ့ ေကာင္ပါပဲ။ သူက Correction Pen ေလးငွားခဲ့႐ုံတင္ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့ဘ၀ရဲ႕ ပ်က္စီးေတာ့မယ္ အမွားေတြကုိ သူ႔အသိဥာဏ္နဲ႔ ယေန႔ထက္ထိ ထိန္းသိမ္းေပးတုန္းပါပဲ။ ခုထက္ထိလဲ ေအးေအးရယ္ ယူေလ လုပ္ေလ အင္းဒါေတာ့ ေကာင္းဘူးကြ မင္းကလဲ စိတ္ေလွ်ာ့အုံး အဲဒီ့စကားေလးေတြ ဒီေန႔ထိေျပာေနတုန္းပါ။ ကဲ ျပန္ဆက္လုိက္ရေအာင္ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီ့လုိ စခင္လုိက္ျပီးေနာက္ပုိင္း ေက်ာင္းမွာ တပူးပူး တတြဲတြဲပါပဲ။ ၅ တန္း တစ္ခန္းထဲ ၆ တန္း သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အခန္းမတူေတာ့ဘူး သူကစာပုိေတာ္ေတာ့ A ခန္း ကၽြန္ေတာ္က B ခန္း၊ ၇ တန္း ၈ တန္းေတြကေတာ့ A ခန္းမွာ တူတူပဲ။ ၉ တန္း၊ ၁၀ တန္း ကၽြန္ေတာ္ B ခန္း သူ A ခန္း။ ဘယ္ေလာက္ပဲ အခန္းေတြ ကြဲသြားပါေစ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ အတြဲမပ်က္ခဲ့ဘူး။ ဘယ္ေလာက္တြဲလဲဆုိ ဒီေန႔ထက္ထိ္ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အလြန္ဆုံး မေတြ႔ျဖစ္ရင္ ၃ ရက္ အဲဒီ့ထက္ဘယ္တုန္းကမွ မပုိခဲ့ဘူး။ ခရီၤးေတြတူတူသြား စကားေတြေျပာ လက္ဘက္ရည္ဆုိင္ထုိင္ ဘီယာတူတူေသာက္ အရက္တူတူေသာက္ ကုန္ကုန္ေျပာမယ္ ဒီေကာင္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့ၾကားမွာ ဖုန္းကြယ္ထားတာ ဘာမွမ႐ွိဘူး။ ကၽြန္ေတာ့ဘ၀ကုိ ကၾကီးကေနအထိ သိတဲ့ေကာင္ေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အိမ္ေတြကလည္း သိပ္ခင္သြားၾကတာေပါ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ ရန္မျဖစ္ဖူးလားဆုိေတာ့ ျဖစ္တာေပါ့ ဒါေပမယ့္ နာရီ၀က္ထက္ပုိျပီး ၾကာၾကာ စိတ္မဆုိးဖူးဘူး တစ္ေယာက္ကေတာ့ အျမဲေလွ်ာ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ရန္ျဖစ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အိမ္ေတြက လင္မယားႏွစ္ေယာက္ စကားမ်ားေနတယ္တဲ့ အဲဒီ့လုိကုိေျပာတာ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ စကားမ်ားရင္ ဘယ္သူငယ္ခ်င္း ဘယ္မိဘ ဘယ္ေဆြမ်ဳိးမွ ၀င္မပါရဲဘူး ပါတဲ့သူ အ႐ူးျဖစ္ေရာ ခဏပဲေလ စကားမ်ားတာက ဥပမာ ကၽြန္ေတာ္က သူ႔အိမ္ေရာက္ေနတုန္း သူနဲ႔ စကားမ်ားတယ္ ဆုိပါေတာ့ ေအာ္ဆဲျပီး မင္းကြာ ငါလုပ္ရင္ေသေတာ့မယ္လုိ႔ေျပာ သူက မင္းလစ္ေတာ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ျပန္သြားမယ္လုိ႔ ထင္လား လုံး၀မျပန္ဘူး ျပန္ေျပာလုိက္တယ္ ငါ့ဟာငါေနတာ မင့္အပူမပါဘူးလုိ႔ ခဏေတာ့ အိမ္ေ႐ွ႕ျဖစ္ျဖစ္ ထြက္ထုိင္ သူ႔အိမ္မွာ စားခ်င္တာေလးေတြ ႐ွာစား အဲ ေဆးလိပ္က ကုန္ေနရင္ သူ႔ဆီမွာပဲ ႐ွိရင္ ျပန္သြားျပီး ေဟ့ေကာင္ ငါ့ကိုေဆးလိပ္ေပး ဆုိျပီး ျပန္ေတာင္း လုိက္တာပဲ။ အဲဒီ့က်ေတာ့ ဟုိေကာင္က ကုိယ့္ဘာသာ ၀ယ္ေသာက္ျဖစ္ေရာ ကၽြန္ေတာ္က အတင္းေတာင္းေတာ့ လုၾကယက္ၾက ေမာေတာ့ ဟီးဟီးဟားဟားနဲ႔ အဆင္ျပန္ေျပသြားတာေပါ့။ ျပီးေတာ့ ထုံးစံအတုိင္း ဘီယာဆုိင္ေရာက္ ေသာက္ ေမွာက္။

ငေသာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အက်င့္ကအစ ေျပာင္းျပန္ပါ စကားကလည္း ေမးတစ္ခြန္း ေျဖတစ္ခြန္းရယ္။ တခ်ိန္လုံး ျပဳံးျပဳံး ျပဳံးျပဳံးနဲ႔ဗ်။ ႐ုပ္ရည္ကေတာ့ ရန္ေအာင္နဲ႔ လြင္မုိး ၾကားထဲက ႐ုပ္ကေလးေလ။ သူ႔မွာ သူဘာသာ စေပါင္းတဲ့ သူငယ္ခ်င္း အေတာ္နည္းတယ္ ကၽြန္ေတာ္တင္သြင္းလာတဲ့ ေကာင္ေတြနဲ႔ လုိက္ေပါင္းတာမ်ားတယ္ အဲဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ေဘာ္ဒါဆုိ သူ႔ေဘာ္ဒါျဖစ္သြားတာေပါ့။ လူတစ္ေယာက္ကုိ စကားမာမာ ဘယ္ေတာ့မွ ေျပာတဲ့ေကာင္မဟုတ္ဘူး ကၽြန္ေတာ့ကုိေတာ့ ေျပာတာေပါ့ဗ်ာ။ ေက်ာင္းမွလည္း လူကေအးေတာ့ အေပါင္းအသင္းကနည္းတယ္ ဒါေပမယ့္ ဇီး႐ုိးဆုိတဲ့ ကၽြန္ေတာ္ေမႊသမွ်မွာေတာ့ ဒိုင္ခံပါရတာေပါ့ ရန္ျဖစ္ရင္ ဘာမွေျပာတဲ့ေကာင္မဟုတ္ဘူး မင္းကလဲ ျဖစ္မေနစမ္းပါနဲ႔ ဒီေလာက္ပဲေျပာတာ သူ႔ပုံၾကည့္ရတာ သိပ္ေအးခ်မ္းတယ္လို႔ ေတြ႔တဲ့လူတုိင္းက ခ်ီးမြမ္းၾကတာ ယေန႔ထက္ထိပါပဲ။ ငေသာ္က ကၽြန္ေတာ့ ဘ၀ကုိ အမွတ္တရေတြ အမ်ားၾကီးယူေဆာင္လာခဲ့သူပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေသခါနီး စဲစဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္ အသက္ကုိ ကယ္ခဲ့သူ ကၽြန္ေတာ္ မွားေတာ့မယ့္ အခ်ိန္မွာ အမွန္တရားကုိ မီးေမာင္းထုိးျပခဲ့သူပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ယေန႔ထက္ထိ သူ႔စကားဆုိ အေလးအနက္ နားေထာင္စဲပါ။ ခုလည္း ကုမၸဏီအလုပ္ကုိ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တြဲျပီး လုပ္တာေပါ့ဗ်ာ။ စီးပြါးေရးအရ နကၡတ္အရ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ သူ ေပါင္းလုပ္လုိ႔ မရဘူးလုိ႔ အားလုံးကေျပာၾကတယ္ ဒီေကာင္ေျပာတဲ့ စကားက သိပ္႐ွင္းတယ္ ငါတစ္သက္လုံး မင္းပဲေပါင္းလာတာ မင္းနဲ႔ မွအလုပ္ တူတူမလုပ္ရင္ ငါဘယ္သူနဲ႔ လုပ္ရအုံးမွာလဲ ငါမင္းကုိမွ ယုံၾကည္မႈမ႐ွိရင္ ဘယ္သူ႔ကုိမွ ယုံစရာ မ႐ွိေတာ့ဘူးတဲ့။ ဟုတ္ပါရဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သူ႔လုိပါပဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္က အစစ အရာရာမွာ ေျပာင္းျပန္ဆုိေပမယ့္ တူတဲ့ေနရာေတြေတာ့ ႐ွိတယ္ သိပ္ေခါင္းမာတယ္ အမွန္တရားကုိ ျမတ္ႏုိးတယ္ လိမ္မေျပာတတ္ဘူး သူမ်ားကုိ မေကာင္းမၾကံဘူး ႏုိင္ငံေရး စိတ္ဓါတ္ျပင္းထန္တယ္ စျပီးျပီဆုိ ေအာင္ျမင္မွ ေက်နပ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္က တစ္ေယာက္စီခြဲထားရင္ သိပ္ျဖစ္ျဖစ္ ေျမာက္ေျမာက္မ႐ွိေပမယ့္ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္းသြားရင္ေတာ့ အရာအားလုံးကုိ စိန္ေခၚေနသူေတြေပါ့။ သူမ်ားဆီမွာလည္း အလုပ္သြားလုပ္ဖူးတယ္ တစ္ေယာက္က အဆင္မေျပဘူးဆုိ ဟုိအလုပ္ကုိ ေဆာရီးေျပာျပီး ျပန္လာတဲ့ ေကာင္မ်ဳိးေတြ။ ေငြေရး ေၾကးေရးဆုိရင္ေတာ့ ေျပာမေနနဲ႔ေတာ့ သူ႔ပုိက္ဆံ ကုိယ့္ပုိက္ဆံ ဒီေန႔ထိ မခြဲဘူး။ ႐ွိတဲ့ေကာင္ထုတ္ေပး ဒါမ်ဳိးေနတာ။ ဒီေကာင့္ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ၾကီး ေျပာင္းလဲခဲ့သလုိ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္လည္း သူ႔ဘ၀ဟာ ေျပာင္းလဲခဲ့တာပါ။ သူငယ္ခ်င္းေတြ အမ်ားစုက ေယာက်္ားျခင္း ျပန္ညားေနတဲ့ ေကာင္ေတြတဲ့။ အဲဒီ့ေလာက္ကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အတြဲမပ်က္တာ။ ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္က ဆယ္တန္းေအာင္ျပီးကာစက GCE တက္တယ္ ျပီးေတာ့ ႏုိင္ငံျခားသြားမယ္ေပါ့ ဒီေကာင္တားေရာ တားတယ္ရယ္ မဟုတ္ပါဘူး သူေျပာတာလဲ အမွန္ပါ အဲဒီ့အခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္က ဆုိးသြမ္းစာရင္းမွာ ထိပ္ကပါေနတာကုိး ဒီေကာင္က ကၽြန္ေတာ့္ အေမကုိ ေျပာတယ္ ဇီး႐ုိးကုိ ႏုိင္ငံျခားလႊတ္တာက ျမင္းကုိဂ်ဳိတတ္ေပးသလုိ ျဖစ္မွာပဲတဲ့။ အေမကလည္း စဥ္းစားသြားတယ္ ဟုတ္တယ္ေလ အဲဒီ့အခ်ိန္လႊတ္လုိ႔ကေတာ့ ေသခ်ာတယ္ တလြဲေတြ အကုန္လုပ္မွာ ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲဒါနဲ႔ သြားေတာ့ဘူးကြာ ဆုိျပီး ေနလုိက္တယ္။ တကၠသုိလ္တက္ေတာ့မယ္ ဆုိေတာ့ သူက ကြန္ပ်ဴတာ တကၠသုိလ္ ကၽြန္ေတာ္က ၃ မွတ္လား ၂ မွတ္လားနဲ႔ ကပ္ျပဳတ္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အင္တုိက္အားတုိက္ လုိက္ေျပာရင္ေတာ့ တက္ရမွာပါ ဒါေပမယ့္ ေျပာမေနေတာ့ဘူး စီးပြါးေရး တကၠသိုလ္ကုိပဲ ေရာက္သြားတယ္။ ေက်ာင္းက သိပ္ေ၀းေတာ့ ေနာက္ပုိင္းကၽြန္ေတာ္ အေ၀းသင္ကုိ ေျပာင္းခဲ့တယ္ ငေသာ္ကလည္း ကြန္ပ်ဴတာ တကၠသုိလ္မွာဆုိေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က တစ္ေယာက္ထဲ ပ်င္းေနတာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ဒီေကာင္လည္း ေက်ာင္းသိပ္မသြားပါဘူး ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ေလွ်ာက္လုိက္ေနတာပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီေကာင္ေတြေက်ာင္းသြား တခါတခါ ခ်က္စ္ထုိး ျပန္ရင္ ဘီယာေသာက္နဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာကေကာင္ေတြနဲ႔ ေပါင္းတာေပါ့။ ဒီေကာင္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က သင္တန္းေတြေတာ့ တူတူတက္တယ္ ဒါေပမယ့္ ဘယ္သင္တန္းမွ မျပီးဘူး သူပ်င္းရင္ပ်င္း မပ်င္းရင္ ကၽြန္ေတာ္ပ်င္း ဒါနဲ႔ထြက္က်ေရာ သင္တန္းက ထြက္ရင္ ေျပာေနၾကစကား႐ွိေသးတယ္ အလကားပါကြာ စာေတြလာ ဖတ္ျပေနတာ ေဆြးေႏြးေနတာမွ မဟုတ္တာ ေတာ္ျပီတက္ေတာ့ဘူး အဲလုိေျပာခဲ့တဲ့ ေကာင္ေတြပါ။ တကယ္လည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္က ကုိယ့္ဘာသာ Discuss လုပ္ရတာကုိ သေဘာက်ခဲ့တဲ့ ေကာင္ေတြပါ။ ဒီေန႔ထိလည္း သူမသိတာကုိယ့္ေမး ကုိယ္မသိတာသူ႔ေမး လုပ္ေနတုန္းပါပဲ။ ထူးျခားခ်က္က ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က တစ္ေယာက္ကုိ တစ္ေယာက္ယုံၾကည္တယ္ ဘယ္ေတာ့မွ လိမ္မေျပာဘူး အမွန္တရားနဲ႔ အ႐ွိတရားကုိ ေျပာတတ္တယ္ သူ႔ဘ၀ ကုိယ့္ဘ၀ ဒီေလက္သိေနေတာ့လည္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က ပါးစပ္ဟလုိက္တာနဲ႔ မ်က္လုံးကုိ ၾကည့္လုိက္တာနဲ႔ တစ္ထပ္တည္းက်ခဲ့သူေတြပါ။ ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တဲ့စကားကုိ သူေျပာႏုိင္သလုိ သူေျပာခ်င္တာကုိလည္း ကၽြန္ေတာ့္ပါးစပ္က ထြက္ေပးတတ္ပါတယ္။ သိပ္ခင္ သိပ္ရင္းႏွီးလြန္းေတာ့ မိန္းမေတြထက္ေတာင္ ပုိခ်စ္ၾကပါေသးတယ္ (မွတ္ခ်က္။ သူ႔မိန္းမ ကုိယ့္မိန္းမေတာ့ အလဲအလွယ္ မလုပ္ပါ :D)။

ကၽြန္ေတာ္ ႏုိင္ငံျခားသြားဖုိ႔ ဒုတိယ အၾကိမ္စီစဥ္တုန္းကလည္း ဒီေကာင္က ဒီမွာ စီးပြါးေရးလုပ္ရေအာင္ဆုိျပီး ေျပာလာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း သြားမယ့္ကိစၥေဘးခ်ိတ္ ဒီေကာင္နဲ႔ ေပါင္းျပီး Cyber Cafe ဖြင့္ ကုမၸဏီေထာင္ လုပ္တာေပါ့။ အဲ အလုပ္စျပီး သိပ္မၾကာဘူး သူကႏုိင္ငံျခားသြားမတဲ့ ကၽြန္ေတာ္က သြားပါနဲ႔ကြာ ဒီမွာ ေအးေအးေနပါ မိန္းမယူေပါ့လုိ႔ ေျပာေတာ့ လဒက မိန္းမယူလုိက္ေရာဗ်ာ။ တစ္ေယာက္စကား တစ္ေယာက္ဒီေလာက္ကုိ နားေထာင္တာ ျပတ္ကေရာ။ သူမိန္းမယူတယ္ဆိုလုိ႔ ေျပာရအုံးမယ္ သူ႔ေကာင္မေလး အင္းခုသူ႔မိန္းမေပါ့ဗ်ာ စလုိက္ကာစက ကံေကာင္းလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အခ်ဳပ္ထဲမေရာက္တာ သိပ္ေအးတဲ့ေကာင္ေနာ္ ရည္းစားစကားေျပာေတာ့ ဘာလုပ္တယ္မွတ္တုန္း ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေခၚသြားျပီးေတာ့ လုိက္ခဲ့ဒီေန႔ ရည္းစားစကားသြားေျပာမွာတဲ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း လုိက္သြားတာေပါ့။ ဟုိေရာက္ေတာ့ လဒက ေကာင္းေကာင္း မေျပာဘူး လက္ကုိဆြဲျပီးေျပာတာ ကၽြန္ေတာ့္မွာဗ်ာ ဘုရားတေနရတယ္ ျမဳိ႕လယ္ေခါင္ၾကီး လူေတြကလည္း ၾကည့္ေနတယ္ ေကာင္မေလးကေအာ္ရင္ ေသခ်ာေပါက္ ပတ္၀န္းက်င္က ေဆာ္ပေလာ္တီးမွာ ကၽြန္ေတာ္လည္း ေဘးမွာ႐ွိတဲ့ ခဲေတြ တုတ္ေတြ ၾကည့္ထားရတာေပါ့ ေတာ္ေသးတယ္ အဆင္ေျပသြားလုိ႔ ဒီေန႔ထက္ထိ ကၽြန္ေတာ္မူးလာရင္ ဒီေကာင့္ကုိ အဲဒါေျပာျပီး ဆဲတုန္း။ ခုေတာ့ မိန္းမလည္းရ ကေလးလည္းရ ေအးေဆးေပါ့။ တစ္ခုေတာ့႐ွိတယ္ ဒီေကာင္နဲ႔ အရမ္းခ်စ္ခင္ေပမယ့္ သူ႔မိန္းမနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီ့ေလာက္ မခင္ဘူးဗ် ကိစၥမ႐ွိပါဘူး သူ႔ဟာသူေန ကုိယ့္ဟာကုိယ္ေနေပါ့။ သူ႔မိန္းမလည္း ဒီေကာင္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံေရးကုိ နားလည္သြားေတာ့ ျပႆနာ မ႐ွိေတာ့ဘူးေပါ့။ တခါကလည္း ျဖစ္ေသးတယ္ ကၽြန္ေတာ့္ကုိလာေခၚတယ္ သူ႔ေကာင္မေလး လမ္းထဲကေကာင္ေတြက သူ႔ကုိ ရန္နဲနဲ ႐ွာခ်င္တယ္တဲ့ လုိက္ခဲ့တဲ့။ အဟား ဇီး႐ုိးတုိ႔က ေဘာ္ဒါလာထိရင္ အသက္ခ်င္းလဲ ပစ္လုိက္မွာေပါ့ လုိက္သြားလုိက္တယ္ ကၽြန္ေတာ့ကားနဲ႔ပဲသြားတာ ကၽြန္ေတာ့္ကားေပၚမွာ ဓါးပါတယ္ ဒုတ္ပါတယ္ ေဆာ္မယ္ေပါ့။ ဟုိေရာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း ကဲျပစမ္း ဘယ္ေကာင္တုန္းဆုိေတာ့ သူလည္း႐ွာတယ္ ေတြ႔ဘူးဗ် ၅ ႏွစ္ ၆ ႏွစ္အ႐ြယ္ ကေလးေတြပဲ ေဘာလုံးကန္ေနၾကတာ ကၽြန္ေတာ္လည္း မင္းကို ရန္စတာ အဲဒီ့ကေလးေတြလားလုိ႔ စေတာ့ ဒီေကာင္ကဆဲေရာ တကယ္ေျပာတာတဲ့ ဒါေပမယ့္ သူ႔ကုိ ရန္စတဲ့ ေကာင္ေတြကုိ မေတြ႔ပါဘူး။ ဒီေကာင္နဲ႔ ပတ္သတ္ျပီးရန္ျဖစ္တာ တစ္ခါေတာ့႐ွိဖူးတယ္ သၾကၤန္တြင္းၾကီး ၁၉၉၉ ခုႏွစ္ကေပါ့ မ႑ပ္ထုိးေတာ့ ေက်ာင္းက ဒီေကာင္နဲ႔ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ကုိ အျပဳိင္လုိက္တဲ့ ေကာင္ေတြလာေရာ အဲဒီ့ေကာင္မေလးက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မ႑ပ္မွာေလ ဟုိေကာင္ေတြကလာေတာ့ ေကာင္မေလးက မ႐ွိဘူး။ ၃ ခါေျမာက္လာလည္း မ႐ွိဘူး ဒါနဲ႔ ဟုိေကာင္ေတြက ဒီေကာင့္ေၾကာင့္ဆုိျပီး ထင္ေရာ ျပႆနာက႐ွာေရာ ဒီေကာင္က ဘာမွမေျပာဘူး သူနဲ႔ မတူသလုိ မတန္သလုိရယ္ ကၽြန္ေတာ္က ၾကားထဲက မေနႏုိင္တာနဲ႔ လုိက္႐ုိက္တာ ဟုိဘက္ကေကာင္ေတြ ေတာင္းပန္မွ ျပီးေတာ့တယ္။ အဲဒီ့ကထဲက ငေသာ့္ကုိဆုိ ဘယ္သူမွ ရန္မစေတာ့ဘူး ရန္စလုိ႔ ငေသာ္က ဘာမွ မေျပာလည္း ေသခ်ာေပါက္ ဇီး႐ုိးဆုိတဲ့ေကာင္က ျပႆနာ႐ွာမွာ အားလုံးသိသြားတာကုိး။ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ ဒီေကာင့္ကုိ ႏုိင့္ထက္စီးနင္း လုပ္တဲ့သူ စကားကုိ မေခ်မငံ ေျပာတဲ့သူဆုိ သိပ္မုန္းတယ္ ၾကည့္မရဘူး ယုတ္စြအဆုံး သူ႔မိန္းမ သူ႔ကုိ ျပႆနာ ႐ွာရင္ေတာင္ မေနႏုိင္လုိ႔ ၀င္ေျပာမိေရာ ခုေနာက္ပုိင္း ေတာ္ေတာ္ ဆင္ျခင္ေနရတယ္။ ခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းၾကီးက ႏုိင္ငံျခားကုိ သြားေတာ့မယ္တဲ့ စိတ္ထဲကေတာ့ ဘယ္လုိမွ မလႊတ္ခ်င္ဘူး မသြားေစခ်င္ဘူးေပါ့ဗ်ာ ခုလုိပဲ တူတူ လုပ္ေစခ်င္တာေပါ့ ဒါေပမယ့္ အေျခအေနအရ သြားမွ ျဖစ္မယ္ဆုိေတာ့လည္း ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္တတ္ႏုိင္မွာလည္း သြားေပါ့ကြာလုိ႔ ဒီေန႔ပဲ ေျပာလုိက္တာ။ စိတ္ထဲကေတာ့ ၀မ္းနည္းသားပဲ။ ဒါေပမယ့္ တစ္ဘက္ကေတြးေတာ့ ေကာင္းသားပဲေပါ့။ ဒီေကာင့္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္က ဘ၀မွာ အမွတ္တရေတြက သိပ္မ်ားေတာ့ ေရးရင္ ၀တၳဳတစ္အုပ္စာ ေက်ာ္သြားမယ္ ေနာင္အလ်ည္းသင့္မွပဲ တစ္ခုခ်င္းစီကုိ ေရးေတာ့မယ္ ခုေတာ့ ဒီေလာက္ပဲဗ်ာ ဟုိေကာင္လည္း ဒါကုိဖတ္ျပီး ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ဆဲလုိ႔ ရသြားပါျပီ။ ေနာက္မ်ားမွပဲ ဒီေကာင္မူးျပီး သုိင္းကြက္နင္းတာေတြ သုိင္းခ်တာေတြ ေရးျပေတာ့မယ္။ ေတာ္ေသးျပီ။

3 comments:

ညိမ္းညိဳ said...

ကၽြန္ေတာ္က ကိုယ္႔နံ႐ိုးကို မိန္းမေတြဆီမွာပဲ႐ွာရတယ္ထင္ေနတာ။အဟား မိုက္တယ္ဗ်ာ။ ကိုသုညေရ ကၽြန္ေတာ္က
၈၄ဖြားဗ်။ခင္ဗ်ားထက္ ငယ္ေကာင္းငယ္မယ္ဗ်။ ကိစၥမ႐ွိပါဘူးဗ်ာ။ အခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က ျမန္မာျပည္မွာဟုတ္ဘူး။
ဒါေပမဲ႔ တစ္ေန႔ျပန္လာမယ္ေလ..ေဘာ္ေဘာ္ႀကီးတို႔ဆီ.. nyeinnyo@gmail.com

Red's Rose Dream said...

မနာလို စရာ တေယာက္ေတြ႔ျပန္ပါေပါ့လား။
ဒီေလာက္ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ တူနယ္ခ်င္းရွိတာ
နာလိုဘူးကြာ။ သူမ်ားသားသမီးေတြမ်ား ကံေကာင္းခ်က္။
ဒါနဲ႔ စကားမစပ္ ဘယ္ႏွစ္ဆယ္တန္းေအာင္တာလဲ။

Unknown said...

ဟား..တုိက္ဆိုင္လိုက္ပံုမ်ား Augustine Senior နဲ႕လာတုိးေနတာကိုး..ဒါေၾကာင့္ဒီ blog ၾကီးက မိုက္ေနပါတယ္ ထင္တာ..ကြ်န္ေတာ္လည္း Augustine ကဘဲ .. Augustine က Photo ေတြလိုခ်င္ရင္ေျခင္ရင္ေျပာအုံး :)